joi, 25 martie 2010

17 ani

  Maine  implinesc 17 ani.
Am crezut ca o sa fie ca in fiecare an, ma pregatesc sa serbez cu familia si prietenii, si o sa-mi vad mai departe de treaba.
Nu e chiar asa, am simtit  ceva ce n-am mai simtit pana acum, am inceput sa ma gandesc serios, cine sunt eu, ce-mi doresc sa fac,  de ce mijloace dispun pentru a-mi atinge tintele.
Cel mai mult, imi doresc sa fiu un om liber, sa nu-mi fie teama ca,  atitudinea mea,  mi  s-ar putea intoarce impotriva .
Incerc sa pasez aceste ganduri peste inca un an, la varsta marilor sperante.
Si am sa-mi permit luxul de a manca bomboane de ciocolata.   Desi am ceva cunostinte de  nutritie, maine ... am sa uit de ele.

11 comentarii:

  1. "La multi ani!"
    17 ani?...ce varsta frumoasa,sa ai grija de ea.Gandeste serios,dar mai si viseaza! Si mananca bomboane de ciocolata si o felie mare de tort.

    RăspundețiȘtergere
  2. Luiza, ce frumoasa esti la varsta asta! Sa te bucuri, mult, mult. Sa iubesti, caci acum e asa frumoasa si dragostea. Si sa mananci bomboane de ciocolata, tort, sa primesti multe flori, lacramioare, daca se poate. ma bucur mult pentru tine! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se spune că anii din adolescenţă sunt cei mai frumoşi. So: La mulţi ani! Nu-ţi dori să fii liberă, atâta timp cât aşa te-ai născut, dar puneţi imaginaţia să zboare...
    ...şi udă-ţi prietenii cu şampanie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pentru urari!
    Am sa mananc bomboane si tort si am sa ma bucur de rasfat:)

    P.S. Fotografia este de la 15 ani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Să fii fericită, Luiza! Ai toate "ingredientele" pentru asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Luiza, sa te bucuri!
    Si sa ramai lucidă.
    Ai sa vezi ca una o cam exclude pe cealalta, dar te vei descurca.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Creed ca asta e arta vietii: sa te bucuri si sa ramai lucid. Nadejduiesc ca Dumnezeu ma va ajuta sa reusesc.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani!
    admir faptul ca te asezi in cautarea implinirii de sine cu atata convingere si daruire.
    e o varsta buna sa incepi sa faci ceva cu viata ta. pentru ca ma tarziu...ei, bine, mai tarziu poate fi prea tarziu.
    mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca-l tii pe Dumnezeu in inima ta si pe Maica Domnului Sfant Acoperamant, viata e o bucurie, in orice situatie te-ar pune ea.Din libertatea asta niciun adevar nu se zguduie.La multi ani, Luiza, care ne-ai intors pe degetelele tale copilaroase cu mintea ta frageda ca de berbecut:)...

    La Multi Aaaaaaaaaaaaaaaaani!

    RăspundețiȘtergere